Ludlow

We konden lekker uitslapen vandaag en werden rond een uurtje of 10 wakker. Na ons lekkere ontbijt ‘French style’ (croissants met kaas) besloten we richting het stadje Ludlow te lopen. Na een wandeltocht van ongeveer 30 minuten kwamen we bij een lokale markt en hebben we ook de kerk en het kasteel bekeken. Voor de lunch hebben we gegeten bij een schattige pub/cafe genaamd Ego. We namen pannenkoekjes gevuld met rood fruit en clotted cream: het was erg lekker. Hierna zijn we nog even naar de supermarkt (Aldi) gelopen om vervolgens nog 2 uur te wandelen door het stadje Ludlow. Het was in de loop van de middag lekker zonnig geworden en we gingen daarom relaxen op het plein. Kim had hier in haar schetsboek getekend. Omdat we nog geen gasflesje gevonden hadden ‘moesten’ we weer uit eten. Wat een straf! We gingen naar hetzelfde restaurantje als gisteren en namen dit keer een halve kip met jacket potato (Kim) en een triple cheese bacon burger (Daan), ja typisch Engels allemaal. Na het avondeten gingen we een wandeling maken langs de rivier en hebben we een gasflesje kunnen kopen bij de Shell. Toen we weer bij de camping waren aangekomen hebben we allebei lekker gedoucht en zijn we om 22:30 ons bedje in gedoken. De camping ligt op een heuvel, dus lagen we niet zo heel lekker. Ook omdat de tent vrij klein is…